Infocare Workshop Kundeservice

Velkommen til Infocare Workshop Kundeservice. Her finder du svar på almindelige spørgsmål og et kontaktformular som du kan benytte til at komme i kontakt med os. Vi bestræber os på at være tilgængelige for vores kunder og partners. Vi skal altid kunde svare på dine spørgsmål.

Vi har åbent Mandag-Fredag 09.00 til 16.00.
Vi tilbyder hjælp per e-mail, chat og telefon og garanterer svar indenfor 24 timer.
Telefon: +45 70 80 67 00
E-mail: kc.se@infocareworkshop.com

FAQ

Kan jeg købe reservdele gennem jer?

Vi tilbyder salg af visse reservedele indenfor kategorierne TV, Audio & Video, kamera og husholdningsmaskiner. Vi sælger ikke reservdele til computer med undtagelse for batterier og ac-adaptorer. Venligst benyt dig af kontaktformularet for at bestille.

Hvorfor har jeg modtaget et pristilbud på min service?

Pristilbud sendes ud når den indsendte enhed befindes være udenfor garanti. Det kan skyldes at skaden bedømes til at være forudsaget at den påført skade, slidtage eller at enheden findes til at være udenfor garanti. Hvis du ønsker at bestride et pristilbud råder vi dig at tage kontakt med din forhandler for at derigennem få mere information vedr. Garantiforhold og reklamationsretten.

Hvor lang tid forventes min service tage?

Serviceforløbet er afhængigt af mange faktorer. Tilgang til reservdele, tilgang til certificeret tekniker og håndtering af Infocares logistikenhed. Normal forventer vi at en standard service tager mellem 5-10 arbejdsdage fra den dag du har sendt enhed til os til den dag du modtager den retur. Du kan altid kontrollere din status her.